راهنمای نگارش مقالات

خدمات و هزینه کنفرانس

شرکت در کنفرانس به دو صورت حضوری و غیرحضوری صورت می‌گیرد. خدمات ارائه شده به هر یک از گروه‌های ثبت نام کننده در بخش توضیحات ارائه شده است.

موضوع

عنوان

هزینه (تومان)

ثبت نام حضوری

آزاد

285,000

اعضای هیئت علمی و مدرسین دانشگاه

245,000

دانشجویی

195,000

ثبت نام غیرحضوری

آزاد

185,000

اعضای هیئت علمی و مدرسین دانشگاه

160,000

دانشجویی

145,000

هزینه تکمیلی

داوری و انتشار و برای هر مقاله (بیش از یک مقاله به همراه ارسال یک حلقه لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس)

90,000

صدور گواهینامه پذیرش مقاله برای نویسندگان دیگر (صدور دو برگ گواهی فارسی و انگلیسی)

24,000

گواهی بین‌المللی شرکت در کارگاه‌های تخصصی، موسسه DNW اتریش (انگلیسی)

45,000

گواهی رسمی حضور در کنفرانس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

65,000

کتاب خلاصه مقالات کنفرانس به همراه هزینه ارسال پستی

25,000

کارگاه‌های تخصصی 2 ساعته (روز دوم کنفرانس)

50,000

کارگاه‌های تخصصی 4 ساعته (روز دوم کنفرانس)

80,000

کارگاه‌های تخصصی مکاتبه‌ای و غیرحضری

35,000

 

توضیحات:

1-     خدماتی که به شرکت‌کنندگان حضوری کنفرانس ارائه خواهد شد:

    -   امکان حضور در روز نخست، دریافت بسته کنفرانس، کتاب الکترونیک مجموعه مقالات و پذیرایی میان وعده

    -   ارائه گواهی حضور در کنفرانس (دارای مهر برجسته و هولوگرام امنیتی- به زبان فارسی)

    -   ارائه گواهی بین‌المللی شرکت در کنفرانس موسسه DNW اتریش (انگلیسی)

    - ارائه گواهی پذیرش مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی (دو برگ) دارای مهر برجسته و هولوگرام امنیتی (گواهی انگلیسی صرفا برای مقالاتی صادر خواهد شد که دارای عنوان، اسامی نویسندگان و چکیده انگلیسی باشند، برای اطلاعات بیشر صفحه آخر فایل راهنمای نگارش مقالات را مطالعه نمایید.)

    -   امکان حضور در 4 ساعت کارگاه تخصصی روز دوم کنفرانس

    -   ارائه گواهی‌نامه شرکت در کارگاه‌ها به دو زبان فارسی و انگلیسی (دارای مهر برجسته و هولوگرام امنیتی)

 

2-     خدماتی که به شرکت‌کنندگان غیرحضوری کنفرانس ارائه خواهد شد:

    -   ارسال بسته کنفرانس(کتاب الکترونیک مجموعه مقالات) از طریق پست

    -   ارائه گواهی بین‌المللی مشارکت در کنفرانس موسسه DNW اتریش (انگلیسی)

    -   ارائه گواهی پذیرش مقاله به دو زبان فارسی و انگلیسی (دو برگ) (دارای مهر برجسته و هولوگرام امنیتی)

 

3-     برای ثبت نام در وب سایت کنفرانس لازم است تا یکی از "انواع ثبت نام" را انتخاب نمایید. این انتخاب قطعی نیست و تا پیش از اتمام فرصت ثبت‌نام قابل ویرایش خواهد بود.

4-     خدمات قید شده در بند 1 و 2 با پرداخت هزینه ثبت نام به پژوهشگران ارائه خواهد شد و برای ارائه آنها نیاز به پرداخت هزینه تکمیلی نیست.

5-     برای ثبت درخواست هریک از موارد تکمیلی (کتاب مقالات، شرکت در کارگاه، صدور گواهی تکمیلی و غیره) لازم است تا پژوهشگران در پنل کاربری از طریق "گزینه‌های جانبی" درخواست خود را ثبت نمایند.

6-      برای هر ثبت نام، دو برگ گواهی پذیرش مقاله(یک برگه به زبان فارسی و یک برگ به زبان انگلیسی) که در آن اسامی تمامی نویسندگان قید شده است، صادر خواهد شد. در صورت نیاز پژوهشگران به برگه دوم یا سوم گواهی پذیرش مقاله، لازم است تا هزینه تکمیلی صدور گواهی را پرداخت نمایند.

7-     تمامی گواهی‌های کنفرانس دارای شماره پیگیری و هولوگرام هستند. از اینرو اعتبار گواهی‌های صادره از دبیرخانه کنفرانس قابل استعلام است.

8-     مدارک کنفرانس برای ثبت‌نام‌کنندگان حداکثر دو هفته کاری پس از برگزاری کنفرانس به نشانی مندرج در پنل کاربری ارسال می‌شود و کدپیگیری هر مرسوله بر روی سایت قرار خواهد گرفت.

9-     برای اینکه هر مقاله بتواند در مجموعه مقالات کنفرانس منتشر شود، حداقل یک نفر از نویسندگان آن مقاله می‌بایست در کنفرانس ثبت نام نماید.

10- هزینه ثبت نام با مقاله، برای ارائه خدمات کنفرانس و انتشار یک مقاله در نظر گرفته شده است، برای انتشار و صدورگواهی برای هر مقاله دیگر، مبلغ 90,000 تومان به هزینه ثبت‌نام اضافه می‌گردد. به عبارت دیگر این هزینه برای مقالات دوم و سوم در نظر گرفته خواهد شد و در صورتی که نویسنده‌ای صرفا یک مقاله به کنفرانس ارسال نموده است نیازی به واریز این مبلغ نمی‌باشد.

11- طی تفاهم به عمل آمده میان دبیرخانه کنفرانس و اداره کل آموزش فنی حرفه‌ای استان تهران، امکان صدور گواهی‌نامه رسمی شرکت در کنفرانس توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور وجود دارد.

12- کتاب خلاصه مقالات کنفرانس پس از اخذ مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه ملی منتشر می‌شود. با توجه به زمانگیر بودن اخذ مجوزهای انتشار، کتاب خلاصه مقالات حداقل یک ماه پس از برگزاری کنفرانس چاپ خواهد شد. انتشار کتاب از طریق وب‌سایت و ایمیل به اطلاع پژوهشگران خواهد رسید. از اینرو پژوهشگرانی که مایل به دریافت کتاب خلاصه مقالات کنفرانس هستند می‌توانند پس از اعلام خبر انتشار کتاب، برای خریداری و دریافت کتاب با دبیرخانه تماس حاصل نمایند.

13- علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق درگاه پرداخت امن جهان‌پی هزینه ثبت‌نام را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. در غیر این صورت لازم است تا مبلغ ثبت‌نام را به شماره حساب اعلام شده در پنل کاربری واریز نموده و تصویر فیش را در بخش ثبت نام بارگذاری(آپلود) نمایند.

 

 برای دانلود فایل خدمات و تعرفه همایش روی تصویر زیر کلیک کنید:

 

 

 

 

اطلاعات دبیرخانه

تلفـن:  02133202481 و 02632747158

فکس: 02143857124 و 02632747158

دبیرخانه اجرایی: تهران، افسریه، 15 متری چهارم، خیابان 38، پلاک 28، واحد 2

دبیرخانه پشتیبان: کرج، چهاراه هفت‌تیر، خیابان لاله1، ساختمان نیکو، پ14، طبقه همکف

ایمیل: RKES@Shebakconf.ir

کارگاه های کنفرانس

جهت ارسال مقاله و شرکت در همایش ها ، ابتدا باید در سامانه ثبت نام کرده و در همایش مورد نظر خود عضو شوید . سپس به کمک کنترل پنل خود می توانید اقدام به ثبت و ارسال مقاله های خود نمایید.


سامانه کنفرانس‌های شباک